X
  • Geen producten in de lijst
✓ Alle producten op voorraad
✓ Afhalen in ons magazijn in Drachten
✓ Extra korting voor grote afnames

Wij zullen ten allen tijde zorg dragen voor uw bestelling vanaf het verzamelen tot de bezorging bij u thuis. Indien er zich toch een klacht voordoet raden wij u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nzerink.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Beschadiging
Is uw bestelling wel geleverd maar blijkt het beschadigd te zijn? Maak dan zo snel mogelijk foto’s van de schade mail deze naar info@nzerink.nl. Vervolgens zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om gezamenlijk tot een passende oplossing te komen. Controleer altijd de bestelling bij aankomst alvorens u begint met monteren. Klachten die gemeld worden na verwerking van de producten kunnen niet op passende wijze worden opgelost.

×

Hoi!

Heb je een vraag over de producten of je bestelling neem dan gerust contact met mij op via WhatsApp of stuur een e-mail naar info@nzerink.nl

× Vraagje?